HTML

Csak kiadom magamból.

2017.05.27. 23:22 BlackWitch

Dühös vagyok. Muszáj valahol kiadnom, és azt hiszem, így lesz a legjobb. 

Beszélgettem tegnap Katikával. Keresett, vacakolt a telefonom, nem tudott elérni, ezért felhívta a nagy srácok apját, hogy elkérje a számom, gondolván, hogy a gyerekek miatt szokott velem beszélni (nem). 

Olyan panaszáradatot zúdított a nyakába, hogy csak pislogott. Persze mi voltunk a probléma forrásai, úgy, hogy hónapok óta annyit nem kérdezett a kölkeitől, hogy he? Mert a gyerekek leszarják ( ez valóban igaz, de ez egy hosszú folyamat eredménye, a gyerek nem hülye, főleg tizenévesen. Ha leszarod, leszar, bazzeg. Ha sokáig leszarod, még jól meg is utál. )

Biztos azért van ez, mert itt az új családjuk, és a mérnök urat (ez lenne Laci�) sokkal különbnek érzik nála. ( Nos, erre Alvin annyit mondott, hogy mé? Hát de nem így van? Valószínűleg nem a mérnökúrság miatt mondta ezt, ezt csak egy végtelenül korlátolt és buta ember gondolhatja így a saját komplexusai okán. Egyszerűen így van, itt foglalkozunk velük, beszélgetünk velük, nem vagyunk folyton piaszagúak, és egész egyszerűen itt az otthonuk. És ez sokkal jobb, mint ha valahol szar lenne nekik, önzés ezt nem belátni.)

Biztos marha jól élünk, mert nem kérek gyerektartást. (Igen. Jól élünk. És itt nem feltétlenül az anyagi oldalról közelíteném meg a dolgot, bár nem éhezünk. Ez azonban nem mentesíti az alól, hogy ő is gondoskodjon a gyerekeiről. Seggfej. Nem akartam megszopatni egy bírósági üggyel. Plusz Laci azt mondta, hogy megoldjuk, de ne vághassa a pofámba, hogy pénzt ad NEKEM. Haha. Az, hogy én nem kérek, azt jelenti, hogy a gyerekek felelőssége lekerült a válláról, ugye? Én valóban nem leszek szemét. Csak a férjem kérése miatt. A felnőtt lányomért már nem kezeskedem. Sokba fog kerülni az egyetem, mert sajnos egyszer ő is egy szar értelmiségi lesz.)

Mekkora tetű vagyok, hogy amíg ő ült, én a kérése ellenére beadtam a gyerekelhelyezési kérelmet. ( Aha, az úgy ment, hogy én megnyomtam a piros gombot, és hullott a pénzeső. Ja nem. A piros gombtól csak egy faszalakú lámpa villant fel reggelente, lehetett menni szopni 12 órát. Heti 5 napban. 2 kicsi gyerek mellől. Jaa, mert a Laci biztos támogatott. Hát nem, miért adott volna pénzt?? Kifizeti a hétvégi találkozások díját, vagy mi a tosz? Ő itt élt, én ott, mindenki a saját keresetéből élt. Szóval kellett az a gyermekvédelmi támogatás. Ehhez meg kellett a bírósági végzés. De ez mindegy, a lényeg ő, mint mindig. )

Ő menjen le pincsikutyába a gyerekei kedvéért? (Igen. Mert a gyerekei. Nem nekik kell elnézést kérni azért, mert elszarta a gyerekkoruk egy részét, hogy annyi nincs benne, hogy megkérdezze, mi van velük, hogyan élnek, mit gondolnak. Egyszerűbb mocskolódni. Egyszerűbb megtenni mindent azért, hogy rühelljék, utána legalább lehet szidni mindenkit meg sírni.)

Összegezve: Több, mint 6 éve abszolút nem veszi ki a részét a gyerekei neveléséből, és még ő pofázik. Igen. Laci különb. Mert sosem bánt, meg sem bántana, mert egyenrangúak vagyunk, mert sosem aláz meg, négyszemközt sem,és mások előtt főleg nem. Nem attól lesz valaki férfi, hogy egy büdös nagy paraszt. 

Tekintve, hogy attól a naptól kezdve nem hív soha, hogy Balázs megszületett, felmerült bennem, hogy lehet, hogy volt olyan kósza gondolata, hogy visszamegyek hozzá? Hogy elválok miatta? Röhej. De tényleg. Atyaég. Ha valóban volt ilyesmi, az nagyon gáz. Ha nem lennék férjnél, akkor sem jutott volna eszembe vele kezdeni bármit. Egyrészt undorító, alkesz, másrészt a mai napig rémálmaim vannak tőle. De tényleg. Kizárólag megkönnyebbülést éreztem, mikor végre vége volt vele. Inkább az a magyarázat a taplóságára, hogy rácáfoltam az összes engem fikázó baromságra, amit összehordott rólam mindenkinek. Ez mondjuk elég nagy öngól volt. Részéről. Emlékszem, mikor a régi barátnőm eljött hozzánk és meglepődött, mert a lakás tiszta volt, a gyerekek vidámak és normálisak. Mert ő előadta az akkori kis hülye barátnőjével karöltve, hogy én retkes vagyok, leszarok mindent, Alvi meg egy kezelhetetlen kis szemét.

Nekem mondjuk nem kell szobor meg glória meg köszönet sem, mert ez a dolgom. Laci mondjuk érdemelne egy köszbazmeget, mert maximálisan a sajátjaként bánik a nagyokkal, pedig néha nehéz esetek. 

Mindegy is. Megyek aludni,majd megnyugszom, ennek a szerencsétlennek meg nem mondok semmit. Elég fos lehet az élete ilyen felfogással. Az enyém viszont nem az. Meg ismerem. Tudom, hogy a néger fasza hozzá képest neoncső. Szóval mondhatnék én bármit, úgyis mindenki hülye csak ő helikopter. És egy bizonyos szint felett nem süllyedünk egy bizonyos szint alá.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ujabbhulyeseg.blog.hu/api/trackback/id/tr9712545255

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása