HTML

Minden vég egy új kezdete...

"mert a rossz dolgok mindig mással történnek.."

Friss topikok

Linkblog

Kisbalázs :)

2016.01.21. 18:17 BlackWitch

 Most épp Balázs. Illetve rengeteg átmeneti néven és rengeteg átröhögött napon át jutottunk el odáig, hogy Balázs lesz. Egyébként évekkel ezelőtt a club202-ből hazafelé, spiccesen az éjszakai járaton én ezt már megmondtam. Csak mivel Balázsból van néhány a családban, én valahogy mindig meggondoltam magam. Igen, már 100%, hogy megint egy kicsi fiú.. tök egészséges, és hála a jóégnek én is. Betöltötte a 21 hetet, 5 hét múlva meglesz a bűvös 26. Bár már 24-től koraszülött, és 28 körül van az a határ, hogy 90%, hogy maradandó károsodás nélkül bír ki egy korai születést, nekem az első kitűzött cél a 26. De nem is úgy néz ki a helyzet, hogy ilyesmit kelljen számolgatnom, ez csak a saját kis megnyugvásom miatt kell. Mint a progeszteronpótlás, amit 12 hetes kor körül abba szoktak hagyni, én meg szedni fogom legalább 30-ig. Nem biztos, hogy bármi is múlik ezen, illetve hogy magától nem termelne eleget a szervezetem, de nem, nem merném kipróbálni. Meg mondjuk a doki sem.Egyébként még nem költöztünk el. De a pakolás azért óvatosan és lassan halad. Majd, az utolsó pillanatban. Úgyis mindig úgy van.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ujabbhulyeseg.blog.hu/api/trackback/id/tr628299964

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása