HTML

Minden vég egy új kezdete...

"mert a rossz dolgok mindig mással történnek.."

Friss topikok

Linkblog

Minden rendben. :)

2015.12.30. 11:07 BlackWitch

Akkor hajrá. Újabb nekifutás, már 18 hetesen. Minden különösebb gond nélkül, de az ördög nem alszik ugye. Szerintem a dokinak én vagyok a rémálma. Mondjuk nem baj, így azt is kivizsgáltatja, amire én legyintek, konkrétan a folyamatos minimális vért a vizeletemben. Mondhatom én, hogy gyerekkoromban halálra szekáltak miatta, hülye vizsgálatokkal, kórházzal, és semmit nem találtak, és felnőttként is előfordult sima munkahelyi alkalmassági vizsgálaton is, úgy 10 éve, és azóta nincs gondom, nem baj, itt most rólam van szó, másnál talán elfogadná, nálam nem kockáztat. Oké. Egyébként jól vagyunk. A kombiteszt ismét tökéletes, én megint kukit láttam, bár a szonográfus jól kiröhögött, hogy itt ma mindenki kukit lát.. Aztán 17 hetesen a doki is azt mondta, hogy gyanús, hogy van valami a lába között. Ja, mondjuk a csajoknak is van. Meglátjuk nem egészen 2 hét múlva, bár én meg voltam győződve róla, hogy kislány, de lehet, hogy csak azért, mert anyukám azt mondta.. azt hiszem, a mi helyzetünkben ez a legutolsó szempont. Picit korán jött, nem telt le a 3 hónap, csak 2 és fél, mert én persze úgy gondoltam, hogy úgyis kell pár hónap, mire sikerül. Ja. Csak nem vettem figyelembe, hogy mégis mikor kellett nekem pár hónap, ha gyereket akartam? Az első hetekben nem is éltük bele magunkat, úgy voltunk vele, hogy ha marad, örülünk, ha mégsem, majd máskor. Főleg, mert az 5. hét környékén elkezdtem barnásan maszatolni. Aztán 7-8 hetesen jött a meglepi. Ennek ellenére egy tökéletesen fejlődő babesz van odabent. 13 hetesen aztán elmúlt mindenféle pecsételés, addigra már egyébként is hetente 1-2 napra jött elő. Valószínűleg beállt a hormonműködésem, pont olyan vagyok, amilyennek egy problémamentes kismamának lenni kell. Ami engem megnyugtat, hogy a méhlepény ezúttal a hátsó falon tapad, szóval teljesen máshol, mint múltkor. Bár a doki azt mondja, hogy rengeteget gondolkodik azon a mai napig, hogy mi is történhetett, és szerinte sok apró dolog jött össze, nekem van egy olyan érzésem, hogy ott a lepény körül indult valami. Mondjuk ezt nem is cáfolta. Mindegy is. Túl vagyunk rajta, túléltük, minden rendben, tudom persze, hogy ő nem ugyanaz a baba, de én ugyanúgy szeretem. Kár rágódni a dolgokon, attól még megtörténtek. Közben sikerült, házat vettünk, pár hét és költözünk. Lesz kert, meg kutya, meg több mint 100 négyzetméter lakótér, úgyhogy a kölyök már oda érkezik. Lefoglalnak a mindennapok, mindig van mivel foglalkozni, úgyhogy hipphopp elrepül a következő 5 hónap.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ujabbhulyeseg.blog.hu/api/trackback/id/tr158020639

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása