HTML

Költözés előtt

2016.01.05. 17:41 BlackWitch

Tulajdonképpen én nagyon utálok költözni. Rengeteg dolog, amit össze kell csomagolni, és hát ugyan jó helyre megyünk, és végre a mi kis saját fészkünkbe, de akkor is egy csomó emlék köt ide. Még ha nem is mindig pozitív. Mondjuk az elmúlt majdnem 5 év az többnyire az. Itt boldog vagyok, teljesen, néha magam is elcsodálkozom, mennyire, és tudom, hogy hülyeség, de magamban valahogy ez annyira összeforrt az ittléttel, hogy olyan, mintha életem legszebb éveitől is búcsúznék. Baromság, mondom én. Jönnek velem a srácok, meg a világ legjobb férje is, és a boldogság nem helyhez kötődik persze. Imádni fogom. Jön a tavasz, lehet a teraszon reggelizni, meg virágokat ültetni a kertünkben, meg a picur kint aludhat a levegőn.. szóval nem is értem, miért problémázok megint. Mert öreg vagyok és imádok agyalni.. és egyszerűen utálok költözni.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ujabbhulyeseg.blog.hu/api/trackback/id/tr728243748

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása